Kurs RODO dla MARKETERÓW

Dowiedz się, jak działać legalnie i skutecznie

KUP KURS
Czytaj więcej

Chcesz wiedzieć, jak prawidłowo zbierać i przetwarzać dane osobowe, aby działania marketingowe były efektywne i bezpieczne?

Działaj legalnie jako marketer, ale nie pozwól, by niewiedza ograniczała Twoją kreatywność. Kurs RODO sprawi, że nowe przepisy przestaną być dla Ciebie zagrożeniem. Wdrożenie zmian – koniecznych z punktu widzenia rozporządzenia – to dla Ciebie szansa na lepszą komunikację z klientami i możliwość prowadzenia skuteczniejszych kampanii.

Co znajdziesz w kursie wideo?

#1

Dowiesz się, jaki wpływ na działania marketingowe mają nowe przepisy.

Zdradzimy, jak bezpiecznie i zgodnie z RODO prowadzić kampanie, jednocześnie dbając o ich wysoką skuteczność.

#2

Poznasz przykłady i antyprzykłady związane z prowadzeniem działań marketingowych w kontekście RODO.

#3

Poznasz zasady, które pozwolą Ci ominąć pułapki i uniknąć kar finansowych.

Nauczysz się działać legalnie i skutecznie.

#5

#6

#4

Powiemy Ci, jakie aspekty przetwarzania danych uległy uproszczeniu.

Co zawiera kurs „RODO dla marketerów”?

ponad 4 godziny materiałów wideo

13 lekcji szczegółowo wyjaśniających najważniejsze zagadnienia

pełna prezentacja

i podsumowanie każdej lekcji w formie PDF

dodatkowe materiały: prawidłowo przygotowane zgody, gotowe do pobrania, checklista – RODO dla marketerów, artykuły o RODO

ponad 50 przykładów i antyprzykładów z zakresu działań marketingowych, z którymi marketerzy stykają się w codziennej pracy i na które wpływ ma wejście w życie RODO

Kurs RODO dla MARKETERÓW jest podzielony na 13 lekcji, z których dowiesz się m.in.:

Lekcja 1: Podstawy i trochę filozofii

  • które zasady wynikające z RODO są najistotniejsze w pracy marketera i gdzie przetwarza on dane osobowe,
  • w jaki sposób podejść do RODO, by jego wdrożenie przebiegło sprawnie i przyniosło korzyści Twojej marce.

Lekcja 2: Co to są dane osobowe

  • czym są dane osobowe,
  • jak bezbłędnie rozpoznać, kiedy jako marketer masz do czynienia z danymi osobowymi.

Lekcja 3: Co można robić bez zgody, a do czego jest niezbędna

  • jak to jest z „marketingiem własnych produktów”,
  • kiedy zgoda jest niezbędna,
  • w jakich sytuacjach możesz śmiało działać bez zgody.

Lekcja 4: Kiedy zgoda jest dobra

  • jak prosić o zgodę, aby spełnić wymagania RODO, a jednocześnie nie odstraszać użytkowników skomplikowanymi, prawniczymi formułkami.

Lekcja 5: E-mail marketing

  • jak zbudować zapisy na newsletter i co zrobić, by móc zarabiać na swojej bazie e-mailingowej (przesyłać treści marketingowe podmiotów trzecich),
  • jak nie tworzyć formularzy do zapisu do newslettera,
  • jak krok po kroku zbierać zgody na przesyłanie informacji handlowych i przetwarzanie danych osobowych bez używania checkboxów,
  • o co jako marketer musisz zadbać, jeżeli zamierzasz w swoich działaniach wykorzystywać e-mail marketing i działać zgodnie z RODO.

Lekcja 6: Pozyskiwanie leadów

  • jak legalnie pozyskiwać numery telefonów na wysyłkę SMS,
  • jak pozyskiwać leady przez chatboty i webinary,
  • co zrobić, żeby móc wykorzystać dane pozostawione w formularzu kontaktowym do późniejszych celów marketingowych,
  • jak zbierać dane osobowe podczas eventów branżowych (targów, konferencji itp.).

Lekcja 7: Facebook marketing

  • jak krok po kroku i zgodnie z RODO przygotować reklamę typu Lead Ads,
  • jak ma się RODO do grup niestandardowych odbiorców, targetowania reklam, a także do Facebook Messengera i chatbotów.

Lekcja 8: Konkursy marketingowe

  • na co zwrócić uwagę przy organizacji konkursów, by nie przekroczyć przepisów o ochronie danych osobowych,
  • jak zbierać zgody na przetwarzanie danych osobowych, kiedy organizuje się konkurs,
  • kim jest sponsor konkursu i czy potrzebujesz umowy na powierzenie danych osobowych, gdy współpracujesz z agencją lub influencerem.

Lekcja 9: Profilowanie i remarketing

  • co to jest profilowanie i jakie są jego rodzaje,
  • czy RODO rzeczywiście zakazuje profilowania,
  • czy RODO wpływa w jakiś sposób na możliwość stosowania narzędzi do remarketingu.

Lekcja 10: Obowiązek informacyjny

  • w jaki sposób podać kilkanaście obowiązkowych w świetle RODO informacji tak, by nie zniechęcić odbiorcy już pierwszym zdaniem,
  • w którym momencie musisz spełnić obowiązek informacyjny i jak podołać temu niełatwemu zadaniu w przypadku call center.

Lekcja 11: Ogólnodostępne dane

  • co możesz, a czego nie możesz robić z danymi osobowymi, które znalazłeś w sieci (np. na Facebooku albo cudzej stronie WWW),
  • co możesz zrobić z ogólnofirmowym adresem e-mail znalezionym w CEiDG.

Lekcja 12: Aplikacje, narzędzia zewnętrzne, a umowy z nimi

  • kiedy dochodzi do powierzenia danych osobowych,
  • jakie umowy należy zawrzeć z dostawcami narzędzi wspomagających marketing i co powinny zawierać,
  • co powinieneś zrobić, jeśli korzystasz z narzędzi zagranicznych,
  • jak wybrać kontrahenta – procesora, któremu chcesz powierzyć dane osobowe, aby nikt nie mógł Ci zarzucić, że dokonałeś złego wyboru.

Lekcja 13: Co zrobić z posiadanymi już bazami danych

  • czy Twoje dotychczasowe bazy możesz wykorzystywać po 25 maja 2018 roku,
  • jak ponownie zebrać zgody, jeżeli po wejściu w życie RODO dotychczasowe stracą moc.

Kto prowadzi kurs?

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Na co dzień przekłada prawo „z polskiego na nasze”, doradzając przedsiębiorcom w ich bieżącej działalności. Prowadzi skomplikowane spory sądowe, często takie, które innym wydają się nie do wygrania. Szkolenia z RODO to dla niej codzienność. Nie pozostawia pytań bez odpowiedzi, a ludzi – bez pomocy. Jeśli jesteś marketerem i gubisz się w gąszczu informacji o RODO – teraz kurs Agnieszki może pomóc także Tobie!

Nie czekaj! Już dziś kup kurs „RODO dla MARKETERÓW”. Dostosuj działania do nowych przepisów i przekuj rewolucję
w ochronie danych osobowych w sukces swojej marki.

KUP KURS

Jak dokładnie wygląda kurs?

RODO to zmiany, które umożliwiają ograniczenie formalności – najważniejszy jest efekt! Poznaj nowe przepisy i osiągnij lepsze rezultaty w działaniach marketingowych.

Kurs wideo, przygotowany przez redakcję magazynu „Marketer+”, to maksimum treści, przystępna forma i optymalny czas nauki. Obejrzyj wideo i prowadź działania zgodnie z przepisami RODO.

Ten kurs jest dla Ciebie, jeśli:

  • jesteś pracownikiem działu marketingu lub właścicielem firmy i chcesz prowadzić skuteczne działania marketingowe w zgodzie z RODO,
  • jesteś ABI w firmie i szukasz sprawdzonych informacji, które będziesz chciał przekazać pracownikom swojego działu marketingu,
  • chcesz wiedzieć, jaki wpływ na działania marketingowe miało wprowadzenie nowych przepisów o ochronie danych osobowych,
  • potrzebujesz konkretnych przykładów i antyprzykładów stosowania RODO w działaniach marketingowych,
  • marzysz, by ktoś jasno, zwięźle i krok po kroku wyjaśnił Ci, w jaki sposób prowadzić działania marketingowe zgodnie z prawem, dbając jednocześnie o ich wysoką skuteczność,
  • słyszałeś, że GIODO będzie mógł nakładać kary finansowe za naruszenie nowych przepisów, a osoby, których prawa zostaną naruszone – domagać się odszkodowania, i chcesz tego uniknąć,
  • lubisz konkretne rozwiązania, nowoczesne narzędzia, skuteczne techniki i sprawdzone praktyki,
  • nie masz czasu ani pieniędzy do stracenia – kurs to maksimum wartościowej treści, skondensowanej w ciekawej formie.
  • chcesz podzielić się wiedzą z innymi – jeden zakup = licencja dla całej firmy,
  • cenisz wygodę – szkolenie wideo możesz przerwać i kontynuować w dowolnym momencie, a także wielokrotnie wracać do poszczególnych lekcji czy fragmentów (na szkoleniu stacjonarnym nie zawsze masz taką możliwość).

Ten kurs nie jest dla Ciebie, jeśli:

  • świetnie znasz RODO i doskonale wiesz, jak wpłynie na Twoją pracę,
  • chętnie poświęcisz dwa dni i sporo pieniędzy na szkolenie stacjonarne,
  • masz nadzieję, że uda Ci się ominąć przepisy i nie boisz się kar finansowych,
  • jesteś pracownikiem IT i zależy Ci na poznaniu technicznych sposobów na zabezpieczenie danych osobowych.

Opinie klientów

Z Agnieszką Grzesiek-Kasperczyk mam przyjemność współpracować już prawie rok. Pomogła nam przygotować i wdrożyć wszelkie zmiany w naszej firmie w kontekście RODO. Przez ten czas stała się również naszym czołowym doradcą w zakresie ochrony danych osobowych. Dzięki Agnieszce, RODO przestało straszyć stało się dla mnie przystępnym aktem prawnym służącym nam wszystkim. Agnieszka nie tylko odczarowuje skomplikowany, prawniczy język i komunikuje się za mną na poziomie zwykłego użytkownika, ale jest też wielką zwolenniczką takiej komunikacji także w sieci, co znacznie ułatwia przygotowanie wszelkich komunikatów i zgód. Zawsze starannie i rzetelnie objaśnia problematyczne zagadnienia, przy okazji podsuwając wszelkie potrzebne materiały i pomocne odniesienia. Nie inaczej jest w przypadku kursu „RODO dla marketerów”.

Agnieszka Grzesiek to jedyna w swoim rodzaju prawniczka, która potrafi o skomplikowanych sprawach legislacyjnych opowiadać prostym, klarownym językiem, nie wywołując u słuchacza gęsiej skórki. Kurs „RODO dla marketerów” to solidna dawka wiedzy nie tylko dla osób odpowiedzialnych za komunikację w firmach, ale również dla właścicieli firm, którzy chcą mieć pewność, że ich biznes będzie działał zgodnie z nowymi zasadami przetwarzania danych. RODO wprowadza wiele istotnych zmian, a ten kurs prosto, konkretnie i bardzo solidnie wyjaśnia krok po kroku, w jaki sposób dostosować firmę i komunikację do nowych przepisów. Z czystym sumieniem mogę go polecić każdemu, kto chce spokojnie sypiać po wejściu RODO w życie.

Grzegorz Miłkowski

CEO

ContentHouse

Małgorzata Augustyniak

digital marketing consultant

Socjomania

Zamów kurs

Dostęp do wszystkich materiałów wideo otrzymasz po zaksięgowaniu płatności.


Regulamin kursu możesz pobrać TUTAJ.

PAKIET STANDARD

397 ZŁ

NETTO

(488,31 zł brutto)

  • Ponad 4 godziny kursu wideo.
  • Prezentacja w pliku PDF i dostęp do dodatkowych materiałów, m.in treści zgód marketinowych zgodnych z RODO.
  • Nielimitowany dostęp przez rok dla Ciebie i całego działu marketingu.
KUP KURS
KUP KURS
  • Ponad 4 godziny kursu wideo.
  • Prezentacja w pliku PDF i dostęp do wszystkich materiałów, m.in treści zgód marketingowych zgodnych z RODO.
  • Nielimitowany dostęp przez rok dla Ciebie i całego zespołu działu marketingu.
  • Konsultacja e-mailowa z autorką kursu. Przez rok od dnia zakupu masz możliwość przesłania e-maila do eksperta – Agnieszki Grzesiek-Kasperczyk. Możesz zapytać o stosowanie i planowanie działań marketingowych lub poprosić o doprecyzowanie kwestii poruszonej w kursie. Sprawdzisz, czy postępujesz zgodnie z RODO, otrzymasz indywidualne wskazówki, dowiesz się, co należy poprawić i w jaki sposób.

497 ZŁ

NETTO

(611,31 zł brutto)

PAKIET PREMIUM

Wydawca:

Partnerzy komunikacyjni: